خانه / جشنواره / طرح ضربتی ضدعفونی معابر شمال تهران اجرا شد

طرح ضربتی ضدعفونی معابر شمال تهران اجرا شد

 طرح ضربتی ضدعفونی معابر، المان های شهری، محل های پر تردد، ایستگاه های اتوبوس و تاکسی، اماکن عمومی ، پیاده روها، بوستانها و… در شمال تهران اجرایی شد .
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سید حمید موسوی شهردار منطقه یک با اعلام این خبر اظهار داشت: با حضور معاونت خدمات شهری وشهرداران نواحی ۲، ۳، ۷ و ۱۰۰ نفر از عوامل خدمات شهری این منطقه در قالب ۱۰ اکیپ عملیاتی با ۶ دستگاه واتر جت ، ۱۰ دستگاه سم پاش کولی، ۲ دستگاه تانکر نسبت به ضدعفونی و گند زدایی میدان تجریش ، پایانه اتوبوسرانی، تاکسیرانی و تکیه و بازار تجریش، خیابان ولیعصر ( عج) و… اقدام شد .
وی گفت: این عملیات با حضور ۱۵۰۰ نفر و در قالب ۲۰۰ اکیپ عملیاتی ساعت ۱۰ صبح از تجریش آغاز و در ادامه بطول ۱۸ کیلومتر خیابان ولیعصر(عج) تا میدان راه آهن ادامه و خاتمه یافت و مصطفی کاظمی مشاور عالی و مدیر کل دفتر شهردار تهران، معاونت خدمات شهری شهرداری تهران و مدیران عامل سازمان بوستانها ، آتش نشانی و شرکتهای پسماند ، ساماندهی و رییس سازمان نظام پزشکی بر این عملیات نظارت مستقیم داشتند .
شهردار منطقه یک گفت: در یک طرح جهادی نیز با همکاری فرماندهی سپاه جماران( پایگاه های نیروی مقاومت بسیج) و خدمات شهری اقدامات لازم در راستای ضدعفونی معابر و اماکن و توزیع اقلام بهداشتی میان شهروندان انجام شد .
موسوی ضمن قدردانی و تجلیل از تلاش بی وقفه و فداکارانه پرستاران ، پزشکان و کادر درمانی مراکز بیمارستانی و درمانی گفت: مدیریت شهری منطقه یک از ابتدای هفته گذشته در راستای دستور العمل های ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا و همچنین بخشنامه های شهرداری تهران، با تشکیل ستاد ویژه ای در سطح منطقه  اقدامات پیشگیرانه اعم از توزیع ماسک و دستکش و مایع ضد عفونی دست و سطوح و ضد عفونی کلیه ساختمانهای منطقه  را در دستور کار قرار دارد. 
وی با تاکید بر اینکه اکنون بیش از همیشه نیازمند آگاهی بخشی مناسب، دقیق و اقدامات خود مراقبتی شهروندان هستیم افزود: اجرای طرح ضد عفونی معابر و اماکن شمال تهران را به صورت مستمر و شبانه روزی ادامه خواهیم داد.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

سلبریتی های کور و کر و لال و بی خاصیت

آنهاییکه برای یک زن فاحشه نوحه سرایی می کردند، حالا معلوم است که چرا در مورد غزه ساکت هستند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *